Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
ראשי » חינוך » בני 10-20 צופים בכל יום 3.4 שעות בוידיאו באינטרנט

בני 10-20 צופים בכל יום 3.4 שעות בוידיאו באינטרנט

אפריל 7, 2019

מחקר שערכה חברת וויביטז מצא הבדלים משמעותיים בהרגלי הצפיה בוידיאו של בני דור ה-Z ודור המילניום. ככל שהגיל יורד כך גובר השימוש באינטרנט לצורך צפיה בסרטונים על פני קריאת טקסטים.

בני דור ה-Z, גילאי 10-20 מבלים בכל יום 3.4 שעות בממוצע בצפיה בוידיאו באינטרנט, כך עולה מנתוני חברת הסטרטאפ Wibbitz, שמתמחה בהפקת סרטוני וידיאו אוטומטיים לאתרים המובילים בעולם. מהנתונים שהזמן המוקדש לקריאת טקסטים באינטרנט על ידי בני הנוער נמוך בהרבה ומסתכם בשעתיים ביום.

במסגרת המחקר שערכה וויביטז נערכה השוואה של הרגלי הנוער לאלו של השכבה הבוגרת יותר של עד גיל 37, המכונה דור המילניום. בגילאים אלו המצב מאוזן יותר והם מקדישים 2.5 לצפיה בסרטונים ו-2.3 שעות לקריאה באינטרנט. 56% מבני הנוער מעידים על עצמם שהם משתפים סרטונים יותר מאשר מלל כתוב ואילו אצל הבוגרים 68% נוטים לשתף יותר מלל.

צילום: pixabay

המחקר מגלה הבדלים עצומים בפופולריות של הרשתות החברתיות בין שני הדורות: אצל דור המילניום הרשת הפופולריות לצפיה בסרטונים היא פייסבוק ואחריה יוטיוב ואינסטגרם ואילו אצל בני הנוער מתדרדרת פייסבוק למקום השביעי ומפנה את הבכורה ליוטיוב ולאינסטגרם.

לדברי זוהר דיין, מנכ"ל וויביטז, המחקר מדגיש את הפופולריות הגדלה של הוידיאו כאמצעי ראשון במעלה לצריכת מידע ותקשורת בין אנשים. ראשוני דור ה-Z כבר מתחילים להשתלב במקומות  העבודה ובשוק הצרכני. הם נולדו לתוך מהפיכת הסמארטפונים ושונים מהותית מהדורות שקדמו להם. מי שינסה לתקשר איתם בשיטות הותיקות שמבוססות על טקסטים ותמונות בלבד עלול לזכות לקשב נמוך ביותר מהצד השני.

חברת וויביטז פיתחה מערכת שהופכת באופן אוטומטי טקסט ותמונות לסרטוני וידיאו וזאת על בסיס בינה מלאכותית שמפענחת בזמן קצר את הטקסט והמסר. לוויביטז שיתופי פעולה עם כ- 600 גופי תקשורת ומותגים כולל בלומברג, רויטרס, טריפאדווייזר ואתרי חדשות מובילים נוספים. יתרונה של המערכת שהוא מאפשר יצירת סרטונים בזמן קצר לאירועים חדשותיים והעלתם באופן מיידי לרשת.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם:
Israel news

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
ניתן לפנות ל: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
israel אופנה אילת אנרגיה בחירות בטחון ביטוח לאומי בני גנץ בנימין נתניהו בריאות גיל הזהב המשרד לשוויון חברתי השקעות חופשה חינוך חרבות ברזל יום השואה יוקר המחיה ירושלים כדורגל כלכלה להט"ב מד"א מחקר מלחמת חרבות ברזל משטרת ישראל משרד האוצר משרד הבריאות משרד החינוך משרד התחבורה נדל"ן נשיא המדינה נתיבי איילון עיצוב הבית עסקים פיגוע צה"ל קורונה קיץ רובי ריבלין רכבת ישראל רשות המיסים שדרות תל אביב תערוכה
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד