Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
ראשי » Business » לראשונה בהיסטוריה: הבורסה הישראלית ליהלומים תוביל קמפיין עולמי לעידוד מכירת יהלומים טבעיים

לראשונה בהיסטוריה: הבורסה הישראלית ליהלומים תוביל קמפיין עולמי לעידוד מכירת יהלומים טבעיים

מערכת 'חדשות ישראל' יולי 8, 2019

בורסת היהלומים הישראלית מובילה קמפיין עולמי ראשון מסוגו לעידוד מכירת יהלומים טבעיים, מטעם פדרציית היהלומים העולמית. במסגרת הקמפיין יעלה היום בקנה מידה עולמי סרטון ראשון שהפיקה הבורסה הישראלית תחת הסלוגן WE LOVE NATURAL DIAMONDS ברשתות החברתיות, ויופץ ע"י בורסות היהלומים ברחבי העולם, מלוס אנג'לס ועד הונג קונג. הסרטון הוא "יריית הפתיחה" של קמפיין עולמי שנועד להציג לציבור הצרכנים את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים שהם בני מיליארדי שנים וערכם ויופיים נשמרים לנצח, לבין יהלומים סינתטיים המיוצרים במפעלים אשר חודרים לאחרונה לשווקים ברחבי העולם ולעיתים גורמים לבלבול והטעיית הצרכן

יריד יהלומים כחול לבן – הבורסה הישראלית ליהלומים. צילום: לירן מימון

הסרטון החדש (באנגלית), שיופץ מהיום באמצעות הרשתות החברתיות ברחבי העולם ע"י בורסות היהלומים ולקוחותיהן (מותגי התכשיטים הידועים בעולם) ובהמשך מתוכנן לעלות כקמפיין פירסומי ברחבי העולם, עוסק בעידן "הפייק" בו אנו חיים וכבר בתחילתו מציג בטשטוש מרומז את הפודיום של הבית הלבן בו באופן יומיומי מתקיימות מסיבות עיתונאים והשיח שעוסק בפייק ניוז; בהמשך מוצגת אישה שעוברת טיפולי יופי אשר מביאים "ליופי מזויף", ברשתות החברתיות יש "חברים מזויפים", משקפי מציאות מדומה מציגים נופים והתרחשויות באופן מזויף, ועוד. בעקבות כל הזיוף נשאלת השאלה: האם כבר אין בימינו שום דבר אמיתי? והתשובה: אהבה היא אמיתית! יהלומים הם אמיתיים! WE LOVE NATURAL DIAMONDS

הסרטון הוא חלק מקמפיין מודעות עולמי שמובילה בורסת היהלומים הישראלית עבור פדרציית היהלומים העולמית ה-WFDB, בה חברות 29 בורסות היהלומים הפעילות ברחבי העולם, קמפיין שמדגיש את האיכויות "היוצאות מן הכלל והייחודיות של היהלומים הטבעיים". כך נכתב במסר שמוציאה הבורסה הישראלית לכל חברי הענף ומופץ בין היהלומנים ומותגי התכשיטים הידועים, יחד עם הסרטון הראשון מסוגו. "בעידן בו אנו מוקפים בפייק ניוז ומוצרים מזוייפים, כאשר הזיוף מציף כמעט כל ענף השוק, מעט נכסים ומוצרים נותרים אותנטים, יחודיים ונדירים כיהלומים הטבעיים", סיכמו בבורסה במכתבם המצורף לסרטון המושק במסגרת הקמפיין העולמי.

ההחלטה לפתוח בקמפיין מודעות עולמי לעידוד רכישת יהלומים טבעיים התקבלה ביוזמת נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, שאירח בשבוע שעבר את נשיאי פדרציית היהלומים העולמית למפגש פסגה, אליו הגיעו נשיאים של 14 בורסות יהלומים בעולם וביניהם נשיאי בורסות יהלומים מארה"ב, דובאי, דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו, הונג קונג, ועוד. בדיון עלה הצורך במהלך עולמי שיקבע כללי משחק חדשים בתוך הבורסות ליצירת בידול ברור בין הסחר ביהלומים הטבעיים למסחר ביהלומים סינתטיים המיוצרים במפעלים ומעוררים חשש להטעיית הצרכנים.

יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים. צילום: גיל לביא

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית אמר: "בורסות היהלומים פותחות בקמפיינים ייעודיים ברשתות חברתיות ובאמצעי התקשורת לקידום מכירת יהלומים טבעיים. הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים. באמצעות קמפיינים לעידוד רכישת היהלומים הטבעיים ברחבי העולם, בכוונתנו להבהיר את היתרונות הייחודים של יהלומים טבעיים לציבור הרחב. אנחנו גאים על כך שהבורסה הישראלית היא זו שמובילה את הקמפיין הזה ברמה העולמית".

אמיתי הבורסה ליהלומים יהלומים קמפיין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם:
Israel news

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
ניתן לפנות ל: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
israel אופנה אילת אנרגיה בחירות בטחון ביטוח לאומי בני גנץ בנימין נתניהו בריאות גיל הזהב המשרד לשוויון חברתי השקעות חופשה חינוך חרבות ברזל יום השואה יוקר המחיה ירושלים כדורגל כלכלה להט"ב מד"א מחקר מלחמת חרבות ברזל משטרת ישראל משרד האוצר משרד הבריאות משרד החינוך משרד התחבורה נדל"ן נשיא המדינה נתיבי איילון עיצוב הבית עסקים פיגוע צה"ל קורונה קיץ רובי ריבלין רכבת ישראל רשות המיסים שדרות תל אביב תערוכה
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד