Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
Israel News
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
  • חדשות ישראל
    • פוליטיקה, כנסת וממשל
  • תרבות
    • סלבס, בידור ותרבות
    • תיירות ונופש
    • חינוך
    • עולם יהודי
  • ספורט
  • כלכלה ונדל"ן
    • טכנולוגיה
  • בריאות
    • אורח חיים בריא
  • חוק ומשפט
  • המלצות ישראל
    • עצת מומחה
  • צרו קשר
ראשי » המלצות ישראל » כל קמעונאי צריך חנות וירטואלית

כל קמעונאי צריך חנות וירטואלית

מערכת 'חדשות ישראל' מרץ 15, 2020

קמעונאים רבים מתמודדים בשנים האחרונות עם קשיים בעקבות השתלטותם של ענקיות הקמעונאות כמו אמאזון או עלי אקספרס על שווקים רבים. הסיבה להשתלטות זו נעוצה בעובדה כי חברות אלו מציעות את מרכולתן (וגם את מרכולתם של אחרים) באמצעות חנות וירטואלית.

חנות וירטואלית, מה זה אומר?

חנות וירטואלית היא בעצם פלטפורמה ברשת המנגישה את קטלוג המוצרים של הקמעונאי ומאפשר לכל צרכן, בכל מקום בעולם ובכל זמן שירצה לרכוש מוצרים ולשלם עליהם בלי לצאת מהבית. מבחינת הצרכן, על אף שבתהליך המכירה מעורבים גורמים רבים, חנות וירטואלית מציעה חוויה הרמטית החל מהניווט בין המוצרים וכלה בהגעת המוצר אל דלת ביתו של הלקוח. היתרונות, אם כך, עבור הצרכן, הם ברורים. הנוחות בתהליך הקניה, בנוסף ליכולת להשוות בקלות בין מוצרים וחנויות שונות הופכות את חווית הצריכה הווירטואלית לאידיאלית עבור צרכנים רבים ומבטיחה להם למצוא את העסקה המשתלמת ביותר, בלי לצאת מהבית.

תמונה: Freepik

במשחק הזה לא רק הצרכן מרוויח

עם זאת, מדובר בעסקה המשתלמת גם עבור בעל העסק. פתיחה של חנות וירטואלית מאפשרת לבעלי עסקים להגיע לקהלים רחבים הרבה יותר. באמצעות אתר אינטרנט הנגיש לכולם במחשב או בטלפון החכם, כמות הלקוחות הפוטנציאלים של העסק עולה משמעותית. בהנחה שהעסק שלכם מציע מוצרים איכותיים במחירים משתלמים, סביר שלקוחות יפנו אליכם גם אם הם גרים במרחק נסיעה של כמה שעות ממקום העסק. עם זאת, יש לציין שתחזוקה של חנות וירטואלית איננה עניין פשוט עבור קמעונאים רבים. נדרש עדכון מתמיד של הקטלוג הדיגיטלי במוצרים הזמינים בחנות, פרטיהם, תמונותיהם וכן עדכון המלאים וזמני האספקה על מנת לספק ללקוח תמונה אמינה וברורה של ההצעה העומדת על הפרק. חנות וירטואלית המכילה אינפורמציה מטעה או לא נכונה עלולה להרחיק לקוחות ולפגוע במוניטין של העסק.

חנות וירטואלית היא עסק למומחים

על כן, פתיחה של חנות וירטואלית היא לא פעולה שכל אחד מסוגל לבצע. נדרשת מומחיות בבניית ועיצוב אתרים, תמיכה טכנית מסביב לשעון וכן יכולת לכרות ולנתח מידע הנאסף באתר ולבצע שליחויות בצורה יעילה ואמינה. כל אלו עשויים להישמע מרתיעים עבור קמעונאים אשר לא התנסו בעולם המסחר הווירטואלי או כאלו העושים בו את צעדיהם הראשונים. כדי להבטיח כניסה מוצלחת לעידן של קמעונאות מתקדמת, כדאי להיעזר במומחים לדבר.

היום, חברות רבות מציעות את שירותיהן בפתיחת ותחזוקת חנויות וירטואליות על כל המשתמע מכך. מתהליך עיצוב החנות על פי דרישת הלקוח, סיוע בבניה ועדכון של מסדי נתונים ועד לתחזוקה שוטפת של החנות וניתוח דפוסי קניה ומילות חיפוש של לקוחות פוטנציאלים. בנוסף, חשוב גם לעבוד עם חברת שליחויות המסוגלת להתמודד עם הקיפי המשלוח ולעמוד בזמני אספקה קצובים. משלוחים מעוכבים או כאלו אשר יפגמו במוצר בתהליך השילוח עלולים להוביל לפגיעה במוניטין של העסק וללקוחות שיעדיפו לבחור במתחרים. לכן, גם בנושא הזה חשוב לא להתפשר ולעבוד עם חברות בעלות מוניטין מצוין המבצעות משלוחים ברחבי הארץ במהירות וביעילות.

פתחתי חנות וירטואלית, אבל הלקוחות לא מגיעים

כמו בקמעונאות פיזית, גם בעולם הווירטואלי, שיווק הוא חלק עיקרי מהתוכנית העסקית. עסקים רבים מחזיקים בחנויות וירטואליות וכדי להגיע לצרכנים לפניהם עליכם לבצע פעולות כדי לגרום לעסק שלכם לבלוט. אלו יכולים להיות מחירים שוברי שוק, מבצעים מיוחדים למצטרפים חדשים או הנחה במשלוחים לפי כמויות הזמנה. בנוסף, יש לדאוג ולקדם את החנות ברשת כדי לוודא שלצרכנים תהיה אפשרות למצוא אותה או אולי להפוך את ה אתר לאפליקציה. כפי שלא תקימו עסק פיזי בלי שלט, אי אפשר להקים חנות וירטואלית בלי לדאוג לתוכנית קידום מתאימה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם:
Israel news

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
ניתן לפנות ל: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
israel אופנה אילת אנרגיה בחירות בטחון ביטוח לאומי בני גנץ בנימין נתניהו בריאות גיל הזהב המשרד לשוויון חברתי השקעות חופשה חינוך חרבות ברזל יום השואה יוקר המחיה ירושלים כדורגל כלכלה להט"ב מד"א מחקר מלחמת חרבות ברזל משטרת ישראל משרד האוצר משרד הבריאות משרד החינוך משרד התחבורה נדל"ן נשיא המדינה נתיבי איילון עיצוב הבית עסקים פיגוע צה"ל קורונה קיץ רובי ריבלין רכבת ישראל רשות המיסים שדרות תל אביב תערוכה
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד