כל עסק בין אם הוא מוכר מוצרים ובין אם הוא מספק שירותים, נשען על לקוחותיו כדי להמשיך להתקיים ואף לשגשג. לפני עידן האינטרנט השיווק והפרסום היה מוגבל ביותר, ועמדו לרשות בעלי העסקים העיתונים, הרדיו ובהמשך גם הטלוויזיה ועוד. כיום, אפשרויות השיווק רבות יותר וכל עסק יכול להיות נוכח במרחב הדיגיטלי דרך אתר ייעודי משלו או בזירות דיגיטליות אחרות. זוהי פלטפורמה המאפשרת הגברה של חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים ושימור של לקוחות קיימים, הכל הודות לתוכן השיווקי.
מהו תוכן שיווקי ואיך הוא משרת את העסק?
העולם המודרני רווי במסרים פרסומיים וישנו שפע כמעט בכל תחום בשוק. כיום, הצרכן הרבה יותר מתוחכם ורגיש לפרסומות אגרסיביות, כך שלא מספיק להציג סיסמה גרנדיוזית המתארת את המוצר או השירות. כיום, הלקוח הפוטנציאלי ירצה לדעת עד כמה העסק מקצועי וכיצד הוא מתעלה על פני המתחרים. זו בדיוק הסיבה שבגללה הנוכחות של העסק ברשת חייבת להיות מדויקת ובעלת ערך לגולשים.
תוכן שיווקי הוא כלי פרסומי נפלא שבאמצעותו יכול העסק לבסס את המומחיות שלו ואת המותג במרחב הדיגיטלי. תוכן זה יוצג במסגרת מאמרים העוסקים בתחום של העסק תוך הענקה של מידע בעל ערך לקורא. התוכן יכול להיות מוצג בבלוג הנמצא באתר הבית של העסק או שניתן לשלב אותו בפלטפורמות אחרות ברשת בתשלום. כך או כך מדובר בכלי עוצמתי ביותר ואנו נסביר לכם בדיוק מהם היתרונות שלו.
מהם היתרונות של תוכן שיווקי?
ההצלחה הרבה של תוכן שיווקי טמונה בשלל יתרונות ברורים שיש לגישה פרסומית זו. ראשית, שיווק מסוג זה מסייע בהסרת מחסומים מצד הקורא למול המסרים השיווקיים. כלומר, מאחר שהכתיבה אינה מנוסחת בצורת פרסומת אגרסיבית וישירה, אלא משלבת את המסרים לפרסום העסק באופן אורגני, הקורא אינו ממהר לעזוב את התוכן. חשוב לזכור שכדי להבטיח כי הקורא ירגיש בנוח מול התוכן, כתיבת תוכן שיווקי חייבת להיעשות בצורה חכמה ואלגנטית שמטרתה קודם כל להציע ערך אמיתי לגולש.
יתרון נוסף שיש לתוכן השיווקי הוא היכולת שלו לבסס את מקצועיות העסק בפני הלקוח. זו ההזדמנות שלכם להציג בפני הקוראים הבנה אמיתית ומעמיקה בתחומכם, כדי להוכיח שיש ביכולתכם להעניק להם את השירות הטוב ביותר. כשהגולש קורא תוכן המעניק לו ידע של ממש הוא רוכש ביטחון במיומנות של העסק בתחומו, כך שעולה הסבירות עד מאוד כי הוא יבחר לבצע רכישה.
כוחו של התוכן השיווקי אינו נמדד אך ורק ביכולתו להביא לקוחות חדשים לעסק, אלא גם בשימור הלקוחות הקיימים. תוכן זה מסייע בכינון קשר אישי עם הלקוחות באמצעות נתינה אמיתית. הרעיון הוא נתינה וקבלה בסופו של דבר. כאשר אתם מציגים בפני הלקוחות שלכם תוכן בכל ערך אמיתי עבורם, הם בתורם יבחרו בכם ברגע האמת שבו יזדקקו למוצר או לשירות.
מיהו כותב התוכן המתאים ביותר עבור העסק שלכם?
בתור בעלי עסק יתכן והנטייה הראשונית שלכם היא לכתוב את התוכן בעצמכם. אומנם מדובר במחשבה הגיונית ומובנת לחלוטין, אך זו לא תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור התוצאות אשר להן אתם מצפים. כתיבת תוכן היא מלאכה הדורשת מיומנות ספציפית בהנגשה של ידע מקצועי לקהל הרחב. כותב תוכן מיומן ידע כיצד להעביר את המסר השיווקי שלכם מבלי ליצור אנטגוניזם מצד הקורא. בנוסף, לא פעם נדרש הכותב לשזור מילות מפתח בתוכן השיווקי, כדי לסייע בקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש. שזירה זו גם היא מלאכה עדינה, אשר צריכה להיעשות באופן שיביא ליצירה של מאמר הרמוני ונעים לקריאה.
בשל הסיבות הללו מומלץ להטיל את משימת הכתיבה על כותב תוכן מקצועי, המתמחה בכתיבה של תוכן שיווקי. כך תוכלו להיות רגועים וסמוכים שהלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם יהנו ממאמרים איכותיים, הכתובים במיומנות רבה. בנוסף, האצלת סמכות זו על כותב תוכן חיצוני תפנה לכם את הזמן היקר שדרוש לניהול תקין של העסק.
חברה המעניקה שירותי תוכן מעסיקה מספר רב של כותבי תוכן, כאשר כל אחד מהם מומחה בכתיבה על תחומי עיסוק שונים. כשעובדים מול חברת תוכן ניתן ליהנות מתמחור נוח יותר עבור העבודה, לקבל מקבצי מאמרים גדולים בזמן קצר יחסית אך באיכות ללא פשרות ולדעת שיש מי שמוודא שהתוכן יגיע אליכם במהירות ובאופן המיטבי ביותר.