מאות מנהלי ועובדי קבוצת לוריאל ישראל יצאו אתמול, ליום התנדבות ב-9 מוקדים שונים ברחבי הארץ, במסגרת "יום האזרחות הטובה" של קבוצת לוריאל. עובדי החברה הקדישו יום עבודה מלא להתנדבות חברתית וסביבתית, בהיקף מצטבר של כ-2,000 שעות התנדבות.
הפעילות, שמתקיימת זו השנה ה-16, כללה את כל עובדי החברה מהמטה בנתניה ומהמרכז הלוגיסטי בקיסריה, שהתפרשו באתרים שונים ברחבי הארץ. במסגרת יום ההתנדבות פעלו העובדים למען נשים במצבי פגיעות, אוכלוסיות עם מוגבלויות, קשישים וניצולי שואה, מעוטי יכולת, וכן השתתפו בפעילות סביבתית של ניקיון חופים.

במהלך היום התקיימה גם פעילות מיוחדת של "ביוטי בדרכים" בסלון היופי ההתנדבותי של לוריאל ישראל, הפועל במרכז הפנאי של מרכז חודיסמן לרפואת הסרטן בבית החולים שיבא, תל השומר. המרכז הוקם על ידי לוריאל ישראל בשנת 2018, ומעניק למטופלות במחלקה טיפולי ביוטי ללא עלות, בהם טיפוח פנים, מריחת לק ואיפור. מאז הקמתו זכו כ-8,000 נשים לרגע של ביוטי התורם לרווחתן הפיזית והנפשית בעת התמודדותן עם אתגרים בריאותיים.
במסגרת יום ההתנדבות פעלו העובדים במרכז הפנאי של מרכז חודיסמן לרפואת הסרטן בבית החולים שיבא, ביד שרה, במרכז יום לקשיש של עמותת הדר בנתניה, במרכז עבודה שיקומי בנתניה, בכפר עידוד בנתניה, בפעילות ניקיון חופים עם אקו אושן, במרכז רב שירותים לעיוורים וליקויי ראייה בנתניה, וכן בעמותות לקט ישראל ונתינה, במסגרת ליקוט חבילות מזון עבור משפחות מעוטות יכולת.

דבריו של אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל:
"אימפקט אמיתי נוצר כשעסקים מצליחים פועלים באופן עקבי למען החברה והסביבה ורותמים אנשים, משאבים ויכולות לטובת הקהילות סביבן. יום האזרחות הטובה של לוריאל ישראל הוא ביטוי מוחשי למחויבות הזו. במשך יום אחד, מאות עובדי החברה הקדישו כ-2,000 שעות של עשייה למען קהילות ברחבי הארץ. זו לא פעילות חד-פעמית עבורנו, אלא חלק מתרבות ארגונית ששמה את האחריות החברתית כחלק מהעשייה העסקית ומאמינה ששינוי אמיתי נבנה ממעשים עקביים לאורך זמן – כי השפעה אמיתית נמדדת לא רק במוצרים שאנו מפתחים, אלא גם בקהילות שאנחנו מחזקים."
פעילות "יום האזרחות הטובה" התקיימה בשיתוף ארגונים ועמותות חברתיות וסביבתיות המצויות בקשר ארוך טווח עם לוריאל ישראל, כחלק ממחויבות החברה לאחריות חברתית וסביבתית.


